SALG &
LANCERINGSSTRATEGI
Skal vi være din salgsafdeling?
All4Food vil også kunne bistå salgsopgaven som producentens eksterne salgsafdeling. Dette kan både være ved nylancering, men All4Food vil også kunne varetage salget for producenten som ikke ønsker at etablere egen salgsafdeling, som aftales efter behov.
Det er vigtigt at der hele tiden er fuldbevågenhed på salget og at indkøberne løbende bliver informeret omkring udviklingen, således at der kan tages fornødne tiltag, såfremt salget afviger i forhold til den udarbejdede strategi.
Mange mindre producenter har ikke ressourcer til at varetage denne opgave og har ej helle behov for en fuldtids Salgschef og hvorfor All4Food vil være en oplagt løsning for at opprioritere det vigtigste i en virksomhed som er salget.
Ved lancering af produkter er det vigtigt der bliver udarbejdet en Go-to-market plan, ud fra økonomiske rammer og muligheder, således at produktet får så meget bevågenhed som muligt. Generelt set, er der meget lille tålmodighed fra Detailhandlens side, for hvor hurtigt et nyt produkt skal bevise salgstal. Derfor er design samt Go-to-marketplan meget vigtigt for at tilsikre fuld bevågenhed ved lanceringen.