OM ALL4FOOD
Vi er sparringspartneren til fødevarevirksomheder som ønsker at Produktudvikling og Innovation skal være standarden for morgendagens nyheder og smagsoplevelser.
Forbrugeren bruger ganske få sekunder i indkøbsøjeblikket og hvorfor det er vigtigt at designet fanger forbrugerens interesse og ikke mindst at emballagen ligeledes tiltaler forbrugeren både med hensyn til forbrugssituationen, men også miljø og affaldssortering som får mere og mere fokus.
Uanset hvor stort budgettet er til lancering, er det vigtigt at der bliver udarbejdet en Go-to-market plan, for at sikre at produktlanceringen får den fornødne opmærksomhed inden for investeringsrammen og derved den rette lancering.
All4Food tilbyder også at varetage salget og derved være producentens eksterne salgsafdeling. Dette kan både være præsentation af nylanceringer, men All4Food kan også varetage salget for producenten, således at producenten har en professionel målrettet salgsafdeling, som kan aftales alt efter behov.
Du kan bruge All4Food fra start til slut i processen – eller specifikt på udvalgte elementer, hvor du og din virksomhed har brug for sparring eller ikke selv synes at have de nødvendige kompetencer. Hvert forløb designes og budgetteres, så det imødekommer netop jeres behov og det konkrete projekt. Dette gælder både store som mindre virksomheder.
All4Food sikre, at strategi og planer er handlingsorienterede og at den gode idé og produkthistorie kommer helt ud til forbrugeren. Hele idéen bag All4Food er at finde og repræsentere en ordenlighed omkring godt købmandskab, hvor både historie, smag og kvalitet er vigtig, så der skabes en professionel helhed, der ikke bare er velsmagende og interessant – men også bæredygtig og rentable.
Hvem står bag?
All4Food er en rådgivende konsulentvirksomhed, som drives af Leif Skree Larsen med en stor tung ballast i dansk dagligvarehandel.
Med sin baggrund som indkøb og salg samt innovations- og produktudvikler gennem mere end 25 år i Irma, tilbyder Leif Skree Larsen en bred kompetence og forståelse for at omsætte FoodTrends til kommercielle muligheder. Fra udvælgelsen og sammensætningen af råvarer til produktdesign, konceptualisering, navngivning, emballageudvikling og design, produktion og markedsføring. Og ikke mindst kommerciel udbredelse og positionering i detailleddet.
Leif Skree Larsen har såvel et stort produktfagligt kendskab som indgående kendskab til dagligvaremarkedet på tværs af kategorier og kanaler.